دانشجویان کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی

دانشجویان کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی

دانشجویان کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی

دانشجویان کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی

نهایی شدن تدوین نقشه کارآفرینی

در حال حاضر مراحل تدوین نهایی نقشه کارآفرینی توسط وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با همکاری معاونت علمی فن‌آوری ریاست جمهوری انجام شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار کار و اشتغال خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فروزان‌مهر ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی ـ در هم اندیشی سراسری کارگروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش بنیان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی تلاش کرده است تا نسبت به طراحی و تدوین نقشه جامع کارآفرینی با تعامل و هماهنگی بین مجموعه‌ها و سازمان‌ها نظیر سازمان نظام کارآفرینی به ویژه معاونت علمی فن‌آوری ریاست جمهوری اقدام کند و در حال حاضر این نقشه مراحل نهایی خود را می گذارند.

ادامه مطلب ...

انتصاب دکتر محمدرضا حمیدی زاده به سمت مدیر گروه مدیریت کارآفرینی

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر محمدرضا حمیدی زاده دانشیار دانشکده مدیریت و حسابداری به سمت مدیر گروه مدیریت کارآفرینی دانشکده فوق منصوب شد. متن کامل حکم مذکور به شرح زیر است:

افشای 12 راز موفقیت استیو جابز

امروز دیگر نام اپل در کنار استیو جابز و محصولات شگفت‌انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS و... شناخته می‌شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی داشته و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنند اما به نظر می‌رسد صرف‌نظر از زندگینامه این مبدع و بنیانگذار اپل، آن‌چه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، درس‌هایی است که استیو جابز می‌تواند به هر فردی بدهد. «گای کاوازاکی» 52‌ساله که در بخش سرمایه‌گذاری در «سلیکون ولی» اشتغال دارد و در نخستین سال‌های شکل‌گیری اپل در جهت موفقیت این شرکت کمک‌های شایانی کرده، درپی درگذشت استیوجابز روی پروفایل خود در «گوگل پلاس» فهرستی از نکات رازآمیزی را نوشته که می‌گوید آن‌ها را در طول کار با جابز آموخته است. «کاوازاکی» که کار با استیو جابز را از 1983 آغاز کرد به مدت چهار سال همکاری نزدیکی با رئیس اپل داشت. اکنون وی این فهرست را تدوین کرده است تا هیچ یک از درس‌های جابز از بین نروند یا به دست فراموشی سپرده نشوند...

ادامه مطلب ...

بگذارید دیگران محصولات شما را بفروشند!

ژان بقوسیان - مجله موفقیت شماره 225  

در این شماره مجله موفقیت تصمیم گرفتم بخشی از کتابم « شکستن مرزهای فروش»  را با دوستان و خوانندگان خوبی که همیشه به من دلگرمی می‌دهند به اشتراک بگذارم. موضوعی که انتخاب شده درباره مشارکت انتفاعی است، یعنی کمک گرفتن از دیگران برای فروش محصولات و خدمات. بیایید باهم این موضوع را بررسی کنیم و ببینیم که آیا می‌توان با این نوع مشارکت فروش را بیشتر کرد؟... 

ادامه مطلب ...